2012. április 5., csütörtök

Game of Thrones 2x01 gondolatok

   Megnéztem, jó volt, de kicsit vegyes érzéseim támadtak. Egyrészt úgy éreztem, hogy minden karakterből mutatunk egy kicsit elv érvényesült, másrészt mégis a Királyvári történések adják a történet sava borsát. Persze ez csak az én véleményem, és lehet, hogy így van jól. Esetleg a könyvekben is így van felépítve a történet, de én azokat nem olvastam.
   Történetről annyit, hogy minden ott folytatódik ahol az előző részben abba maradt. Különösebb történéseket nem látunk, de a történetvezetés és a karakterek közti váltások pont arra jók, hogy ne lankadjon a figyelmünk. Ami engem különösen érdekel: az Daenery és a sárkányok története. Ez még egyenlőre ott tart, hogy szomjasan kóborolnak a sivatagban, sárkányokat nevelgetve. Megjegyzem a CGI igen jól sikerült. A trónra is egyre többen nyújtják be igényüket, tehát valószínű, hogy igen csak mozgalmas évad áll előttünk. Persze ne feledjük azokat se akik a falon túlra merészkedtek, hisz onnan is új fenyegetés lép elő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése