2012. január 19., csütörtök

League of Legends sikerem

   Úgy kezdődött minden, hogy az egyik oldal fórumában volt egy a játékkal foglalkozó topic, én meg épp ráértem, így megnéztem. Ez addig fajult, hogy meglátogattam a hivatalos oldalt, ahonnan le is lehet kapni a telepítőt, egy egyszerű regisztráció után.


   Hozzá kell tennem, hogy soha nem játszottam hasonló stílusú játékkal, kimaradt a Diablo, Sacred, World of Warcraft. Soha nem érdekelt az ilyen stílus. De mivel ráértem, (XBOX-ot meg sajnos el kellett adnom) így a PC maradt az egyetlen játék platform, úgy döntöttem kipróbálom. 


   Amit tudni kell a játékról, és nagyon fontos: INGYENES, rengeteg játékossal. Két régióra osztják a játékosokat: EU East/West. Én az East-ben vagyok, és maradok is, bár lehetséges az átlépés a másik oldalra, de nekem itt is megfelel. Sokan szidják ezt a részt, hivatkozva a hosszú töltésidőkre, amatőr játékosokra. Szerintem ezek nem igazak, eddig nem találkoztam vele. Az amatőr játékosokról annyit, hogy akik szidják a másikat azt felejtik el, hogy valamikor ők is voltak kezdők.


      A játék igazándiból egy MMO, így minden jegyét magán viseli, ennek a stílusnak. Rengetek fejlődési, kombinációs lehetőség, játékmód, melyekről szinte regényt lehetne írni, így én nem teszem. Minden esetre aki vonzódik ehhez a stílushoz, feltétlenül nézzen be, szerintem megéri. Más hasonló játékokkal nincs összehasonlítási alapom, de nekem nagyon megtetszett a stílus, így a jövőben valószínű többet is ki fogok próbálni. Az apropója amiért létrejött ez a post, hogy tegnap elértem az első sikerem, nevezetesen a legtöbb legendát sikerült a padlóra küldenem. Persze, több oldalról is nézhetjük a sikert, mert volt aki több minion-t ölt meg mint én, vagy kevesebbszer halt meg. Készítettem is egy képernyő mentést is a nevezetes eseményről.


   Akinek elsőre ismeretlen lenne a környezet, és a játékban rejlő képességek az látogassa meg a League of Legends Hungary oldalt, ahol rengeteg hasznos infót olvashat, kezdve a hősök képességeitől, egészen a különböző rúnák kombinálási lehetőségein át, a klánokról és a versenyekről is. Kedvenc karakterem Alistar, aki egy bika "alapú" lény, igen jó képességekkel. Nem túl gyors (tuningolható játék közben), de erős támadásokkal és viszonylag sok élet ponttal rendelkezik. Az ehhez hasonló karaktereket hívják "tank' karaktereknek. Jó játékot és gg!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése