2011. november 22., kedd

Bakonyi csirkemell csíkok

   Vasárnap úgy döntöttem, hogy főzők valami finomat, életemben majdnem először. A címben említett ételre esett a választásom. Nagyon finomra sikerült, amit az is bizonyít, hogy azonnal el is fogyott. Itt a recept, ha el szeretnéd készíteni. Finomabb mint ahogy kinéz.

   
   Hozzávalók:
  • 1 tasak Knorr Tejszínes Paprikás csirke Rafinéria
  • 3 szelet császárt szalonna (én többet raktam)
  • 40 dkg filézett csirkemell
  • 40 dkg csiperke gomba
  • 2 dl tejszín (én főzőt raktam)
  • 2 dl víz
   Elkészítés:

1. Eredetileg galuskával kellene enni, de én behelyettesítettem másik tésztával. Olajon pirítsuk meg a csíkokra vágott császárszalonnát (vagy kockázzuk), majd adjuk hozzá a csíkokra vágott csirkemellet, ízesítsük kevés sóval, borssal, majd adjuk hozzá a cikkekre vágott gombát.
2. Lassú tűzön pároljuk, míg saját levét elfövi, majd adjuk hozzá a vízzel és tejszínnel elkevert paprikás csirke alapot.
3. Ezután már csak fel kell forralni, és készre főzni 4-5 perc alatt, majd tálalható is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése