2012. szeptember 25., kedd

Assassin's Creed III werkfilm + Angry Birds Trilogy trailer

   Bár még egyik résszel sem játszottam (tudom az én hibám, szánom bánom is bűnöm, de ami késik az elmúlik), de ezt biztos, hogy ki fogom próbálni. Főleg miután megnéztem a werkfilmeket. Iszonyatosan hangulatos lesz a játék! Változatos környezet, hatalmas világ, izgalmak. Egyszóval kontrollerkoptató. :-)

   Azok kedvéért akik még nem látták, belinkelem ide is a videókat.

 


   A másik dolog amit a címben már említettem az Angry Birds Trilogy trailere. Mivel most jelent meg a játék, így aktuális is. Nagyon valószínű, hogy ki fogom próbálni, mert eléggé poénos, és iszonyatosan addiktív játék. Persze több formájával már találkoztam, de xbox-on még nem láttam. Remélem jó szórakozást nyújt majd!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése