2013. január 10., csütörtök

[KÖNYV] Olvastam...

Rég írtam már hasonló posztot, így itt volt már az ideje, hisz jó pár könyvvel végeztem. A könyvek történetét nem írom le, de ha nevére kattintasz, többet is olvashatsz róla.

Richard Gallagher - Halálra ítélt szakasz: nagyon jó könyv a második világháború végnapjaiból. Amerikai hőseink kalandjait követhetjük végig, kendőzetlen őszinteséggel.

Kim Stanley Robinson - A rizs és só évei: mintha egy igazi világtörténelmi könyvet olvasnánk. Olyan hosszú, és néha sajnos oly unalmas is. Hatalmas korszakot ível át, de minden hibája ellenére biztos vagyok benne hogy a végén pozitív élmény lesz.

Tom Clancy - A sejt: a népszerű játék alapja. Aki ismeri az tudja, hogy egy kémregényyel van dolgunk. Aki meg nem az olvassa, hogy rádöbbenjen, James Bond-on túl is van élet.

Szabó Győző - Toxikóma: ezt kíváncsiságból olvastam el. Meggyőzött, hogy ha színész leszek, és épp nincs bevétel, írjak egy könyvet a drogos éveimről. Nem rossz, de ebben a témában van jobb is (Apám szép volt), persze ez szubjektív. 

A végére hagytam, új, kedvenc íróm: Jo Nesbo. Minden felnőtteknek szóló könyve fantasztikus. Nekem amúgy is tetszenek a kissé sötét hangulatú skandináv krimik. De Nesbo könyvei kiemelkednek a többi iróé közűl. Végig fentartott izgalom, és csavaros történet jellemzi, drámával fűszerezve. Könyvei, motiváció, A-Z.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése