2013. január 26., szombat

[XBOX360] DMC - Devil May Cry

Nemrégiben írtam is róla, hogy kikerült ez a játék is idő előtt, mint oly sok minden. Nem igazán foglalkoztatott, talán mert sosem játszottam az elődeivel. De mivel akadt egy kis extra szabadidőm, úgy gondoltam leírom a tapasztalataimat, mint egy teljesen kezdő (a sorozattal kapcsolatban).



Először is utána néztem némi videókon, mi is ez. Ami elsőként szembe ötlött, hogy ez egy tíz éves múltra visszatekintő játék sorozat, így itt lehetnek előzmények amiket nem ártana tudni. De úgy voltam vele, mindenhol azt írják, hogy teljesen megreformálták a sorozatot a Capcom-nál, így gondoltam nagy baj nem lehet, ha csak úgy elkezdem. Nem voltam nagy ismerője a hack and slash játékoknak sem, így többszörösen hátrányból indultam.


Elsőre a grafika tűnt szembe. Bevallom őszintén semmi kivetni valót nem találtam. Tetszetősek a helyszínek, megfelelő a változatosság, és kidolgozottság terén se lehet panasz. Főleg a harc jelenetek sikerültek jóra. Láttam már néhány akció játékot, de azt kell mondjam itt, nagyon jóra sikerült a megvalósítás. Az irányítás nem bonyolult, könnyen tanulható, és a kombókat is hamar sikerül alkalmazni. Kombinálhatjuk Dante angyali-, és ördögi képességeit is. Sőt, később muszáj is lesz, hiszen, minden ellenfél ellen megvan a gyógyír, csak rá kell jönnünk, hogy melyik oldal fegyverével sebezhető. Az akció részek annyira pörgősek, hogy a köztes platform részeket szinte unalmasnak is találhatjuk. Ez talán igaz is, hiszen itt a húzás technika különböző variációival találkozhatunk, és juthatunk előre. Viszont ami nagyon jól néz ki, azok a különböző felületeken megjelenő feliratok.


Nekem mindig is vesszőparipám a zene. Itt erre nem lehet panasz, Noisia készítette a fő vonalat. Meg kell mondjam iszonyatosan bejövős a cucc! Külön is megvásárolható, úgy érzem ezt meg is kell majd tennem. Nagyban hozzájárul a játékos felpörgetéséhez, tökéletes aláfestése a történetnek. Apropó, történet, erről még nem is beszéltem. Nos, nagyvonalakban annyi, hogy a középpontban Mundus áll. Ő az aki különböző jóléti társadalmak által elfogadott és igényelt javak segítségével butítja az embereket, és próbálja rabszolga sorsba dönteni őket. Itt lép a képbe főhősünk, aki átlátja helyzetet, és tenni is akar ellene. Itt jövünk mi a képbe, és bekapcsolódván a történetbe, áttörvén világok határait, győzelemre vigyük a jót, vagy nem?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése